سوالات متداول
-
آیا امکان تغییر (اضافه کردن کتاب یا حذف کردن کتاب) از سفارش ثبت شده وجود دارد؟
خیر، امکان تغییر در سفارش ثبت شده وجود ندارد. بنابراین در نهایت دقت خرید خود را انجام دهید.
-
بعد از دریافت پیامک حاوی کد رهگیری، چطور میتوانم از وضعیت بسته پستی خود باخبر شوم؟
با مراجعه به سایت tracking.post.ir و وارد کردن کد رهگیری میتوانید از وضعیت بسته پستی خود با خبر شوید.
-
هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟
بسته به تعداد و وزن بسته سفارشی شما محاسبه میشود.
-
ارسال سفارشات به چه صورت انجام می شود؟
ارسال محصولاتی که شما از طریق سایت آنها را خریداری نمودهاید به سه طریق انجام میشود: ۱- از طریق پست ۲-از طریق پیک ۳- برای خارج از تهران و وزن سفارش بالای ۱۰ کیلو، از طریق باربری.
-
از کجا متوجه بشوم که سفارشم در سایت ثبت شدهاست؟
پس از ثبت سفارش پیامکی مبنی بر تایید سفارش، به شماره همراه شما ارسال می گردد.
-
سفارش جدیدی ثبت کردهام، آیا امکانش هست با سفارش قبلیم با هم ارسال بشوند؟
خیر چنین امکانی وجود ندارد، هر سفارش به طور جداگانه ارسال می شود.
-
آیا امکان رزرو کردن یک سفارش وجود دارد؟